Termeni si conditii generale

Conditii generale de livrare si plata

Compakt Kepo Sound srl este distribuitorul exclusiv al mărcilor Monacor, imgStageLine si JTS pe tot teritoriul Romaniei.

Compania noastră cooperează cu parteneri angro și instalatori.

 

Consumatorii finali pot alege un vânzător în secțiunea PARTENERI de pe site-ul nostru.                

 

TERMENI DE LIVRARE SI PLATA

1.General                                                                                                            

Toate bunurile și serviciile noastre sunt supuse termenilor și condițiilor de mai jos.

Cel mai târziu la primirea bunurilor sau serviciilor, aceste condiții se consideră acceptate. Condițiile conflictuale de afaceri sau de cumpărare ale cumpărătorului sunt considerate a fi acceptate numai dacă au fost convenite în mod clar în scris.

Acordurile suplimentare și modificările la executarea contractului nu sunt efective din punct de vedere juridic până când nu sunt confirmate în scris de către conducerea Compakt Kepo Sound srl

 

2. Oferte și prețuri

Toate prețurile din ofertele noastre sunt prețuri nete, adică fără taxa pe valoarea adăugată (TVA).

TVA-ul se adauga la pretul net pe factura. Dacă nu s-a convenit altfel în scris, ofertele noastre nu sunt obligatorii. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile.

 

3. Comenzi, anulare, schimb

Comanda obliga cumparatorul sa preia si sa plateasca marfa in termenul specificat. Nu este posibilă anularea, schimbarea sau returnarea comenzilor confirmate în scris de noi. Excepția este posibilă numai după acordul prealabil și acordul scris al furnizorului.

 

4. Termene de livrare

Termenele de livrare nu sunt obligatorii. Sunt permise livrări parțiale. Problemele de livrare neprevăzute din forță majoră, grevă, avarie în propria firmă sau furnizor, dificultăți de circulație etc. ne dau dreptul sa amanam expedierea pe durata problemei, sau partial. Articolele care sunt indisponibile pentru o perioadă scurtă de timp vor continua să fie înregistrate și livrate cât mai curând posibil. În alte cazuri, o notificare va fi trimisă clientului că articolul trebuie comandat din nou după un anumit timp.

 

5. Expediere, poștă și ambalare

Riscul trece la cumpărător de îndată ce transportul este predat reprezentantului transportatorului sau dacă transportul a părăsit depozitul nostru.

Taxele de expediere, poștă și ambalare vor fi suportate de noi.

 

6. Plata

Cu excepția cazului în care s-a convenit altfel în scris, factura se plateste fără întârziere în termen de 7 zile de la data emiterii.

În cazul în care scadența este depășită, putem percepe debitorului o dobândă de 0,1% pe zi din suma datorată pentru fiecare zi de întârziere.

Considerăm că o plată se face doar dacă putem dispune de ea. Facturile noastre pentru servicii speciale și livrări speciale sunt datorate imediat.

La începutul cooperării (pentru primele 5 livrări) ne rezervăm dreptul de a emite o facture proforma sau sa solicitam plata in numerar.

 

7. Drepturi de proprietate

Toate bunurile livrate de noi rămân proprietatea noastră până la plata integrală. Proprietatea trece la cumpărător numai atunci când acesta a achitat toate obligațiile referitoare la bunurile livrate anterior. La confiscarea bunurilor sau la o altă intervenție a unei terțe părți, cumpărătorul trebuie să ne notifice că bunurile sunt proprietatea noastră și ar trebui să ne anunțe imediat evenimentul.

Atunci când sunt prelucrate în comun cu bunuri de altă origine la cumpărător, proprietatea noastră este transferată asupra noului produs în raport dintre valoarea facturată a mărfurilor livrate de noi și valoarea bunurilor uzate din alte surse.

 

8. Reclamații și garanție

Perioada de garantie este de 24 de luni de la primirea marfii de catre cumparator. În cazul unei plângeri justificate, avem dreptul de a elimina cauza acesteia sau de a retrage bunurile revendicate In baza unei note de credit sau de a oferi o rambursare gratuită într-o perioadă rezonabilă de timp sau de a credita cumpărătorul cu valoarea reziduală. . Alte pretenții care decurg din plângere sunt excluse. Nu acceptăm reclamații cu privire la bunuri deteriorate prin manipulare sau instalare necorespunzătoare. Acceptăm trimiteri de retur numai în ambalajul original nedeteriorat. Bunurile inapoiate trebuie să fie însoțite de un card de garanție și de o descriere a erorii pentru care se face reclamația. În cazul unei reclamații nejustificate, costurile de transport asociate cu livrarea mărfurilor marcate ca reclamație vor fi suportate de client. Clientul este obligat să raporteze orice discrepanțe în expediere în cel mult 3 zile de la primirea expedierii. Clientul este obligat să raporteze o reclamație pentru bunuri deteriorate prin e-mail către noi în termen de 24 de ore de la primirea expedierii.

 

9. Locul de executare și tribunal

Locul de executare și instanță pentru toate litigiile care decurg direct sau indirect din relația contractuală este sediul social al Compakt Kepo Sound srl. Dacă vreo prevedere a acestor Termeni de livrare este sau va fi invalidă, toate celelalte prevederi rămân neafectate.