Service

Vă rugăm să trimiteți echipamentul defect la următoarea adresă:
Compakt Kepo Sound srl.
SERVICE
Str. Principala 72,
Cuparu 137203, Dambovita

În cazul reparațiilor în garanție, este nevoie să trimiteți echipamentul deteriorat împreună cu o dovadă de garanție (de exemplu, card de garanție, factură, chitanță).

Vă rugăm să completați formularul de mai jos.

În câmpul „Descrierea defectului”, vă rugăm să descrieți orice defect manifesta aparatul.

În caz de îndoială, vă rugăm să ne contactați telefonic la 0741 156 437

Service-ul efectuează și reparații post-garanție ale echipamentelor, contra cost.

 

+4 0741 156 437
office@kepo.ro

  1. Perioada de garanție este de 24 de luni de la data achiziționării echipamentului.
  2. Producătorul garantează funcționarea fără defecțiuni a echipamentului, cu condiția ca acesta să fie utilizat în mod corespunzător.
  3. Garanția va fi recunoscuta pe baza:
  • card de garanție completat lizibil,
  • o copie a dovezii de cumpărare

Echipamentul trebuie livrat la service, de preferință în ambalajul original din fabrică cu accesorii complete.

Este posibil să utilizați un ambalaj de schimb care să asigure transportul în siguranță al dispozitivului.

Reparația trebuie efectuată în termen de 14 zile lucrătoare de la data livrării bunurilor către Centrul de Service. Dacă este necesar să importam piese, atunci perioada de reparație poate fi prelungită, dar nu poate depăși 28 de zile. Echipamentele de schimb pot fi închiriate pe durata reparației.

 

Garanția nu acoperă daunele cauzate de:

utilizarea și depozitarea neconforme cu instrucțiunile de utilizare,

deteriorări mecanice, pătrundere de lichide sau alte corpuri străine,

dezastre naturale și supratensiuni,

uzura (de exemplu, uzura crossfaderelor).

Reparațiile nu includ activități legate de reglaj, programare sau curățare.

Echipamentul nu poate fi utilizat în industria aviației.

Formular de cerere service